Nieuwsbrief
Nieuwsbrief Telfort Zakelijk  |  Online lezen  |  Afmelden
Telfort Zakelijk
In deze nieuwsbrief:
Welkom bij Telfort Zakelijk
Jaargang 11, editie 5, 10 juni 2016
Zoals beloofd, VastMobiel integratie
Tijdens het laatste Partnerevent hebben we u geïnformeerd over de veelgevraagde VastMobiel integratie, die we op 1 augustus introduceren. We vertellen u daar graag meer over.

Wat is VastMobiel integratie?
VastMobiel integratie is de link tussen vaste en mobiele telefonie voor de slimme ondernemer, die op zoek is naar één telecomoplossing. Met VastMobiel integratie is de klant altijd en overal bereikbaar, zoals de klant dat wil. Met deze optie worden mobiele aansluitingen onderdeel van de telefooncentrale, zodat de klant bijvoorbeeld mobiel kan uitbellen met een vast telefoonnummer. Of de klant kan ervoor kiezen om mobiel bereikbaar te zijn via een vast telefoonnummer.

Een optie op het Hosted Telefonie abonnement
De optie VastMobiel integratie is een toevoeging op het Hosted Telefonie abonnement. Voor VastMobiel integratie moet de klant naast Hosted Telefonie minimaal één Zakelijk OpMaat aansluiting hebben. De optie VastMobiel integratie kan geactiveerd worden, zodra Hosted Telefonie en Zakelijk OpMaat opgeleverd zijn.

Goed nieuws, u kunt VastMobiel integratie al vanaf 1 juli verkopen
In de laatste week van juni informeren wij u al uitgebreid over deze nieuwe optie via een webinar en stellen wij verkoopmaterialen beschikbaar. Dat betekent dat de optie al in juli kunt verkopen en de optie vanaf 1 augustus beschikbaar is.  Op 4 juli sturen we een persbericht uit en is alle informatie ook te vinden op telfort.nl/zakelijk/vastmobiel.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat deze optie u gaat helpen om nóg meer klanten ‘Totaal te maken’.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met uw partnermanager, hij staat u graag te woord.
Profiteren van Combivoordeel wordt nog eenvoudiger
Telfort Zakelijk beloont ZZP klanten die abonnementen combineren met extra voordeel. Zo belonen we klanten die een ZZP Mobiel abonnement combineren met Telfort Thuis iedere maand weer met extra voordeel.
De klant kiest zelf het voordeel, dat het beste bij hem past.

Sinds 6 juni 2016 is CombiVoordeel nog eenvoudiger geworden
Indien ZZP Mobiel met Telfort Thuis wordt gecombineerd ontvangt de klant:

1. Elke maand 5,- korting op zijn Thuis factuur
2. Elke maand gratis twee keer zoveel minuten- en MB’s op zijn mobiel

Met Interactieve TV, heeft de klant ook keuze uit:

3. Elke maand gratis HBO pakket t.w.v. 15,50 per maand
4. Elke maand gratis Opnemen pakket t.w.v. 5,- per maand

Meer informatie over Combivoordeel vindt u hier.
Telfort (Zakelijk) verkozen tot beste online serviceprovider
De beste online dienstverlener worden, dat is één van de ambities van Telfort (Zakelijk). Dankzij continue investeringen in de website, de Mijn Telfort app, systemen en mensen, is Telfort deze maand door een groot onafhankelijk onderzoek verkozen tot beste online service provider in de telecombranche.

Nieuwe website en app
Eerder dit jaar lanceerde Telfort een compleet vernieuwde website en een vernieuwde Mijn Telfort app. Alle verbeteringen hadden tot doel het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk te maken. Daar waar klanten het antwoord op hun service vragen onvoldoende konden vinden, zijn er verbeteringen doorgevoerd op het gebied van user experience, visuele presentatie en content.

2600 respondenten doorliepen 6 service journeys
Onderzoek heeft Telfort uitgeroepen tot de beste telecomprovider op het gebied van het verlenen van online service. In het onderzoek werd aan ruim 2.600 respondenten gevraagd om 6 verschillende service journeys online te doorlopen. De cases gingen over service vraagstukken als het wijzigen of opvragen van een wachtwoord, het begrijpen van de factuur, het verbeteren van een slecht wifi signaal en online televisie kijken.

De respondenten gaven samen meer dan 200.000 antwoorden over de online service beleving bij de merken KPN, Ziggo, Tele2 en Telfort. Telfort werd hierbij verkozen tot de beste online service verlener. Een belangrijke onderscheiding, omdat 70% van alle klanten aangeeft het antwoord op servicevragen het liefst online te willen oplossen.

Telfort loopt voorop
Door het redesign van de website, het optimaliseren voor mobiele telefoons en tablets, de vernieuwde Mijn Telfort app en het continu optimaliseren van alle online service antwoorden, heeft Telfort laten zien dat ze haar ambitie om de beste online dienstverlener te worden heeft waargemaakt en zelfs voorop loopt in de markt. Een prestatie om enorm trots op te zijn.
Vergoedingen ZZP Mobiel abonnement tot 5 aansluitingen
Het ZZP Mobiel abonnement is met name geschikt voor bedrijven tot 5 mobiele aansluitingen. Bij meer dan 5 aansluitingen is Zakelijk OpMaat een betere optie.

Nieuwe ZZP Mobiel klanten
Daarom ontvangt u voor het aansluiten van nieuwe ZZP Mobiel klanten tot maximaal 5 aansluitingen, op één klantnummer, een vergoeding.

Verlengingen op het ZZP Mobiel abonnement
Het maximum van 5 aansluitingen geldt niet voor bestaande klanten met meer dan 5 aansluitingen. Verlengt u een bestaande klant met meer dan 5 aansluitingen, dan ontvangt u voor elke ZZP Mobiel aansluiting een vergoeding.

Migraties vanuit Zakelijk OpMaat of MIK naar het ZZP Mobiel abonnement
Voor migraties gelden dezelfde regels als voor nieuwe ZZP Mobiel aansluitingen. U ontvangt tot maximaal 5 aansluitingen een vergoeding.

Let op!
Wij willen uw vergoedingen op tijd uitkeren. Daarom keren we in de bonusrun voor elke nieuw of gemigreerd  ZZP Mobiel abonnement een vergoeding uit. Pas in de maand daarna worden eventueel teveel uitgekeerde vergoedingen teruggevorderd/verrekend.

Heeft u vragen? Neem contact op met uw partnermanager, hij staat u graag te woord. 
Zakelijk Beheer, nu ook beschikbaar voor klanten die aangesloten zijn in Servi
In de week van 13 juni introduceert Telfort Zakelijk de dienst 'Zakelijk Beheer' voor klanten met een Zakelijk OpMaat aansluiting in Servi beschikbaar.

Zelfstandig en eenvoudig aanpassingen doen
Klanten met een Zakelijk Opmaat aansluiting in Servi hebben nu ook via Zakelijk Beheer inzicht in hun mobiele aansluitingen en daarnaast kunnen zij eenvoudige aanpassingen zelf doorvoeren, zoals:

• Klantgegevens wijzigen
• Facturen inzien
• Simkaart blokkeren bij verlies/diefstal
• Bundels wijzigen
• Netwerkinstellingen wijzigen
• Simkaart activeren

Informatie per brief, login-gegevens via e-mail
Alle telecombeheerders van klanten met een Zakelijk OpMaat abonnement in Servi worden in de komende twee weken via een brief geïnformeerd over Zakelijk Beheer. In deze brief worden de e-mailadressen vermeld die bij ons zijn vastgelegd als telecombeheerder. Naar deze specifieke e-mailadressen wordt via e-mail een persoonlijke inlog verstuurd die gebruikt kan worden om in te loggen op Zakelijk Beheer.

Heeft u vragen over Zakelijk Beheer voor Servi klanten? Neem dan contact op met uw Partnermanager. Hij staat u graag te woord. 



Naar boven Uw partnermanager:piet.nouwens@telfortzakelijk.com